Eerste dag in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok Noi, Thailand van Jeroen en Marieke - WaarBenJij.nu Eerste dag in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok Noi, Thailand van Jeroen en Marieke - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Bangkok

Door: Jeroen en Marieke

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marieke

01 November 2012 | Thailand, Bangkok Noi

Hoi hoi volgers!

Weer even een berichtje van ons vanuit Bangkok. Gister een drukke dag gehad met nog eens reizen reizen reizen... Pas in de avond rond een uur of 8 een kamer weten te bemachtigen in New Joe's Guesthouse. Tassen gedropt en er nog even lekker op uit gegaan, even Koh San Road verkennen. Genoten van een heerlijke nek en schoudermassage (Jeroen) en een heerlijke voetmassage (Marieke). Daarna weer naar het guesthouse om even te douchen...

Eenmaal de deur van de douche geopend, bleek daar een lekkere kakkerlak te zitten haha, wat een ellende! Wat zijn die dingen snel zeg en groot ook!!! Al met al was Jeroen de held van die avond nadat hij deze vlekkeloos had verwijderd uit de douche...
Daarna even douchen met KOUD WATER haha, al zo'n feest... Nog eventjes beneden bij het guesthouse gezeten en toen op bed.

Aangezien de kamer naar westerse maatstaven een redelijk laag cijfer zal krijgen hadden we besloten de klamboe op te tuigen en in onze slaaphoezen te slapen. Airco aangezet en proberen te slapen met een zeerenthousiaste Bob Marley op de achtergrond tot diep, diep in de nacht of ochtend ;) We hadden nog een dillema: Marieke had het koud (!!) en Jeroen erg warm... ri-ra-dillema... Het compromis: Dik vest om Marieke heen en elkaar af en toe maar even aankruipen.

Vandaag treinticket geboekt naar Chiang Mai ( CM) we vertrekken om 12;45 en hij doet er exclusief vertraging 10 uur over.
Nu Bangkok in, We hebben veel op het lijstje staan, eens kijken hoe ver te tuk-tuk ons gaat brengen.

Tot snel! liefs Marieke & Jeroen

• 01 November 2012 - 20:11

Pap En Mam:

he j en m
    wat een avontuur in jullie douche, maar goed hoor j dat je dat beest verwijderd hebt
    zijn jullie de zelfde dag gegaan dat jullie de treintickets hebben gekocht of de volgende dag?
    en zat het lekker in de tuk-tuk? ik denk wel veel aan jullie hoor thuis is alles oke de koelkast is al schoon !!!! en die was.....leeg jeroen hahaha (is goed hoor lieverd) nou tot de volgende brief xxxxxx mam

• 03 November 2012 - 10:49

Harmen:

Hoi Jeroen en Marieke,

haha... Bangkok rocks! Compleet andere wereld, mooi te lezen dat jullie eigenlijk al meteen als echte backpackers Bangkok aan het beleven zijn.

Ik blijf jullie op de voet volgen!

sawatdee khrap

Harmen

Tags: Bangkok

Jeroen en Marieke

Hola Volgers! Hier een site waar jullie thuisblijvers ons kunnen volgen wanneer wij het kleine kikkerlandje achter ons laten en de wereld aan het bekijken en ontdekken zijn. Na eerst wat citytrips en een uitstapje naar het mooie Malta beginnen we nu aan het echte werk! Thailand, Laos en Cambodja staan op het programma om in 4-weken ontdekt te worden door ons. In deze 4 weken gaan we Bangkok bekijken, Chain-Mai ontdekken, De machtige Mekong rivier bevaren en de Irrawaddy dolfijn proberen te spotten. Ook gaan we een bezoek brengen aan S21 en "The Killing Fields" , het 7de wereldwonder Angkor Wath en als kers op de appelmoes onze PADI halen op Ko Tao

Actief sinds 28 Okt. 2012