Op naar de eeuwige stad - Reisverslag uit Rome, Italië van Jeroen en Marieke - WaarBenJij.nu Op naar de eeuwige stad - Reisverslag uit Rome, Italië van Jeroen en Marieke - WaarBenJij.nu

Op naar de eeuwige stad

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marieke

19 Maart 2014 | Italië, Rome

Het is vroeg, heel vroeg,... We vliegen vanaf Eindhoven om 8.55 uur.
Dat wordt nog eventjes tuffen.. 2 uur van te voren aanwezig, nog tanken en Jeroen zijn op tijd wezen syndroom zorgen ervoor dat het plan om 3,30 uur wegrijden wordt gemaakt. uiteindelijk rijden we om 4 uur en de snelweg blijkt van ons e zijn.
Enkel hier en daar een vrachtwagen en pas in de polder komen we de eerste mede -auto tegen..

Het zit ons mee! Eindhoven wordt in een mum van tijd gehaald en nu is het wachten op het inchecken. Eindhoven Airport is geen Schiphol dus we moeten het doen met een paar winkeltjes en voor de rest vermaak over medepassagiers en passanten. = Konvooi Exceptioneel / vrachtlift

Ook in het vliegtuig gunstige ontwikkeling. We zitten met zijn 2-en op drie stoelen dus plek zat!
Twee uur later maken we de eerste luchtfoto's van Rome!

Het is even zoeken en we hebben de Terravision bus te pakken ( later meer over deze fantastische organisatie).
We rijden Rome binnen en 40 minuten later staan we bij Termini Roma. Nu kaart lezen en een loopje naar het hotel.

Aangekomen in het Hotel Taormina zijn we zeer tevreden over de hotelkamer. We hebben kamer 301 en deze is aan de achterkant en volgens de eigenaar: The best room :)
Eerlijk is eerlijk, het was een goede kamer.

Hadden we al gemeld dat het heerlijk weer is? 20C

Tags: Heenreis

Jeroen en Marieke

Hola Volgers! Hier een site waar jullie thuisblijvers ons kunnen volgen wanneer wij het kleine kikkerlandje achter ons laten en de wereld aan het bekijken en ontdekken zijn. Na eerst wat citytrips en een uitstapje naar het mooie Malta beginnen we nu aan het echte werk! Thailand, Laos en Cambodja staan op het programma om in 4-weken ontdekt te worden door ons. In deze 4 weken gaan we Bangkok bekijken, Chain-Mai ontdekken, De machtige Mekong rivier bevaren en de Irrawaddy dolfijn proberen te spotten. Ook gaan we een bezoek brengen aan S21 en "The Killing Fields" , het 7de wereldwonder Angkor Wath en als kers op de appelmoes onze PADI halen op Ko Tao

Actief sinds 28 Okt. 2012