Welkom volgers - Reisverslag uit Bangkok Noi, Thailand van Jeroen en Marieke - WaarBenJij.nu Welkom volgers - Reisverslag uit Bangkok Noi, Thailand van Jeroen en Marieke - WaarBenJij.nu

Welkom volgers

Door: Jeroen & Marieke

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marieke

29 Oktober 2012 | Thailand, Bangkok Noi

Aangezien het een beetje een frustratie begint te worden met deze site zijn we op alle manieren jullie aan het proberen uit te nodigen zodat jullie ons kunnen volgen..

Jullie zijn een select gezelschap die ons de komende 4 weken mogen volgen met onze reis door Thailand, Laos en Cambodja..
En las jullie denken dat het alleen maar zon, zee en snorkellen betekent,.. dan hebben jullie het mis!

De komende 4 weken hebben we volgestopt met allerlei avonturen, wat dachten jullie van Citytrip Bangkok, Changmai ontdekken, de machtige Mekong rivier bevaren in Laos, Irriwaddy dolfijnen spotten bij de 4000 islands...
Mar we gaan ook cultuuur snuiven met onderanderen een bezoek aan S21 en "The Killingfields " en daarna het 8ste wereldwonder; Angkor Wath..

Hierna als een speer terug naar Bangkok om het vliegtuig te pakken naar Ko Tao en onze PADI te gaan halen...

En het toetje hebben we op het laatst, zoals het hoort...Loi Krathong!!!!
Huh wattuh!? Loi ..
Hier eventjes een voorproefje en anders maar ff zelf de google machine aanzetten ;)

• 29 Oktober 2012 - 22:39

Mam:

he lieverts veel plezier xxxx mam

• 30 Oktober 2012 - 18:14

Mam En Pap:

hallo lieve kinderen
    als je dit leest zitten jullie al ver weg van nederland .hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    ook een beetje kunnen slapen?
    ik weet niet wanneer jullie dit lezen maar ik vond het wel leuk iets te schrijven voor als jullie de eerste keer mailden
    geniet samen van die mooie wereld en pas goed op elkaar
    tot de volgende brief
    xxxxxxx have fun!!!!!!
    gr mam en pap

• 30 Oktober 2012 - 19:06

Heit & Mem:

Hoi Kids,

Mar efkes in reactie fan Heit en Mem, no mar in goeie reis nei Tailand hoop dat jimme in prote sjin kinne fan de wrald der. mar goed op elkaor passe. en lit us witte hoe it jimme befalt der yn dat fiere lan.

no mar tot oan it folgende berjocht. toy toy toy

XXXXX H en M en je broer.

• 30 Oktober 2012 - 22:34

Tante Riet En Ome Krell:

hallo luitjes,

een goede vlucht en veel plezier.

tante riet en ome krell

• 31 Oktober 2012 - 11:04

Pap En Mam:

hallo vacantiegangers

wij hebben vanmorgen om 5 over 9 jullie berichtje ontvangen dat jullie geland waren in bangkok
    hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen in het vliegtuig en dat jullie gauw een slaapplaats vinden
    jullie vertrokken uit amsterdam wat te laat he en in frankfurt op tijd ik heb jullie gevolgt
    lieverts geniet van het mooie land en de mensen en laat gauw wat van jullie horen
    xxxxxxxx paps en mams

• 31 Oktober 2012 - 12:29

Heit & Mem & B :

Hoi Marieke & Jeroen,

Heb jullie mooi kunnen volgen via flightradar 24 vanaf Amsterdam naar Frankfurt en vanaf Frankfurt naar Bangkok gisteravond tot 00.00 uur .en vanmogen het toestel nummer even ingetikt, we konden mooi zien hoe het vliegtuig de landing inzette door het steeds terug lopen van de hoogte in meters, en om 8.45 0nze tijd lande.
    Nu eerst maar naar jullie Hotel en even rusten denk ik na een lange reis, om dan rond te kijken en te genieten aldaar.

de Goeten ek fan Jan Bo en een protte geniete mar

Tot Later Heit Mem & Bartele.

• 31 Oktober 2012 - 20:24

Mams:

hallo kids
    wij hebben jullie sms ontvangen maar jeroen ...had je iets luxe verwacht in dat land???? alles is anders hoor niet zo luxe als in nederland (wat zijn wij dan rijk he met onze luxe) en inderdaad is bk erg druk en rommelig maar best indrukwekkend denk ik
    hoop dat jullie goed geslapen hebben en kinderen ....jullie zien wel he dat we erg mee reizen met jullie hahaha doei doei gr ons

• 06 November 2012 - 18:27

Pap En Mam:

he vacantiegangers
    hoe is het ? al bij gekomen van die BIG rug van die olifant???????? dat was zeker SUPER HE waren jullie niet bang?? zo en ja ik ben wel waker geworden door het berichtje in de nacht!!!maar...geef niet hoor het was fijn te horen dat jullie het goed maken.
    wanneer zien we de eerste fotoplaatjes verschijnen op de site??? of kan dat niet??? nou lieverts voorzichtig en have fun .en hoe is laos??? net als het andere land???
    tot het volgende bericht xxxxxxx mama

Allles goed hjir.
    Mooi verslag fan jimme, en sa te hearen vermeitsje jimme jim wol der fier fourt, gjin tiid vergrieme mei fot's opé site te setten.
    Ha freed 9-11 mei Herman fjouwer beamen om seage en op romme Gjalt hat ek noch mei holpen bij Halbe & Ida.

• 12 November 2012 - 16:13

Paps En Mams:

he lievert
    hier weer een berichtje van koud en nat nederland!!!!
    zijn jullie al naar de krati geweest??? en was 4000 wat je verwacht had??
    je ziet wel tante nynke heeft jullie ook een berichtje gestuurd
    jullie zijn op de helft ,wat gaat het toch snel voorbij he maar jullie hebben nog mooie dingen in het verschiet
    nou geniet en tot het volgende berichtje
    kijk weer vool spanning uit naar jullie volgende bericht

xxxxx gr van ons

Jeroen en Marieke

Hola Volgers! Hier een site waar jullie thuisblijvers ons kunnen volgen wanneer wij het kleine kikkerlandje achter ons laten en de wereld aan het bekijken en ontdekken zijn. Na eerst wat citytrips en een uitstapje naar het mooie Malta beginnen we nu aan het echte werk! Thailand, Laos en Cambodja staan op het programma om in 4-weken ontdekt te worden door ons. In deze 4 weken gaan we Bangkok bekijken, Chain-Mai ontdekken, De machtige Mekong rivier bevaren en de Irrawaddy dolfijn proberen te spotten. Ook gaan we een bezoek brengen aan S21 en "The Killing Fields" , het 7de wereldwonder Angkor Wath en als kers op de appelmoes onze PADI halen op Ko Tao

Actief sinds 28 Okt. 2012