Plons op Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jeroen en Marieke - WaarBenJij.nu Plons op Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jeroen en Marieke - WaarBenJij.nu

Plons op Koh Tao

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marieke

25 November 2012 | Thailand, Koh Tao

Hallo luitjes,

hier even een plonsige groet van ons vanaf het eiland Koh Tao.
Laat ik beginnen met het vertellen dat het regenseizoen hier is aangebroken dus dat jullie niet hoeven te vrezen dat we elke dag in de zon en 37 graden zitten... Beetje om de dag haha...

We zijn wezen duiken en Jeroen heeft zijn brevet gehaald, Marieke heeft helaas na de tweede duik rust moeten nemen ivm haar ( andere) oor. Ze heeft een klein gaatje in haar trommelvlies en mag van de dokter dus niet naar beneden.
Maar we gaan even kijken of we de cursus in het aankomende jaar kunnen afmaken..

Voor de rest is Jeroen wat verkouden en een beetje grieperig van de Airco.

Ook hebben wij het nieuws gehoord dat het een beetje onrustig is in Bangkok. Wellicht hebben jullie dat ook gezien op het nieuws. Zo spannend is het niet aangezien je de stad kan vergelijken met onze provincie Utrecht. Maar dan wete jullie het eventjes..

Voor de rest beginnen we al ee beetje uit te kijken naar een heerlijke gehaktbal en stampot andijvie :) :) Jum jum

We zeggen: Tot volgende week in het koude kikkerlandje.... Brrrrrr....

• 25 November 2012 - 09:06

Y Postma:

Hoi Jeroen en Marieke,

Leuk om weer wat te horen, Jeroen gefeliciteerd met je brevet, en dat met Marieke haar oor kom wel weer goed je, ze heeft dat al eerder gehad.
    De griep is hopen we snel weer over, jim ha zeker geen paraplu met ha ha ha. wij he hier nou een dikke storm van 8 a 9 en regen net als bij jullie daar.
    Ja en van de onrust in Bangkok hebben we gehoord op het nieuws.
    Gister avond in It String een lekkere meet and eat met lekkere pizza en Italiaanse pasta's met sla en tomaten, jami jami wat lekker, en een biertje natuurlijk.
    Jim zalle wel weer aan de hollandse pot wenne mute want jim binne helemaal insteld op it eten daar.
    Maar bij terug komst in Fryslan dan is der vast wel een lekkere stampot voor jim met worst of een vette gehakbal, nou it water loopt jim al om me mond denk ik bij de gedachte van die lekkere hollandse kost.

Nou de goetjes en tot vrijdag op schiphol, we nimme wel een lekkere warme jas met want it is hier een graad of 8 tot 9.

We willen graag de foto's zien die jullie gemaakt hebben met de bij behorende verhalen.

De goetjes fan Heit Men en Bartele

• 25 November 2012 - 23:04

Paps En Mams:

he lieve ondernemende kinderen
    fijn te horen jullie verhalen. en jeroen gefeliciteerd hoor super en marieke jij ook gefeliciteerd hoor met het proberen en ik weet zeker dat je het gehaald had was dat niet met je oren dus feleciteer ik je gewoon
    ik verheug me er op jullie eind van de week weer te zien
    woensdag ga ik poetsen en de koelkast wat vullen mmmmm lekker zodat jullie niet gelijk boodschappen hoeven te doen
    kinderen geniet deze paar dagen nog even en wij hadden niks gehoord over bangkok zal wel mee vallen tot gauw
    xxxxxxx ons

• 26 November 2012 - 18:42

Harmen:

Hoi vriendjes,

niet zeuren over regen bij 35 graden. Hier wordt het met de week kouder.
    Om half zes is het al donker en Sinterklaas waait bijna van de daken.

Mooi om te lezen dat jullie lekker actief bezig zijn. Gefeliciteerd met je brevet Jeroen!
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's en de verhalen. Mss 2e kerstdag en anders vast snel een ander keertje. Cambuur mag vanavond aantreden in Oss. Gaat bagger met ze. Volgens mij 4 punten uit de laatste 5 wedstrijden. Ze missen de aanmoedigingen van Jeroen op Noord.

Geniet van jullie laatste weekje en tot snel.

Dikke knuffel
    Harmen

• 26 November 2012 - 21:40

Anouk:

Dag lief broertje en schoonzusje,

(ja,ja... wij gaan ervan uit dat we t.z.t. een bruiloftsfeest zullen hebben met ALLE familieleden en vrienden, ergens in Thailand, Laos of Cambodja, daar waar jullie elkaar zo góed hebben leren kennen, hehehe!).

Gefeli met het brevet! Jammer Marieke dat het er voor jou nu ff niet in zat. Maar eerlijk is eerlijk: wij vrouwen weten iets negatiefs toch altijd om te buigen naar iets positiefs: Rail, we gaan nóg een keer!!! Slim, slim, slim!!!!

Normaal gaan vakanties idd erg snel voorbij; sneller dan we zouden willen. Toch moet ik bekennen dat jullie reis ook erg snel voorbij is gegaan. Wellicht omdat ik door jullie blogs er tóch een beetje bij was!

Ik was van plan om ook nog iets over Jeroen z'n geliefde club te schrijven. Aangezien Harmen dat al gedaan heeft, zal ik niet verder een negatief stempel op jullie vakantie drukken! Er valt toch niets meer aan te veranderen, gedane zaken nemen geen keer, de put wordt gedempt wanneer het kalf verdronken is, etc. etc.

Wij zien jullie in goede gezondheid graag terug aan het einde van de week!

• 28 November 2012 - 12:20

G En E:

zo dit wordt mijn laatste berichtje naar jullie in het land ver weg van ons
    nog 1 nacht en dan is het richting vliegveld om weer aan een lange reis terug naar jullie roets te gaan!!! ik ben erg benieuwt naar de fotos en verhalen ,ook zal ik blij zijn als ik kan lezen dat het vliegtuig op schiphol is geland!!!!! lieve kinderen maak er nog een fijne laatste dag van en neem niet TE veel spulletjes mee terug en vreemde souveniers!!! en voor donderdag .... een rustige en veilige vlucht

xxxxx tot gauw

• 28 November 2012 - 19:44

Heit & Mem En Bartele:

He wrald reizigers,

It sit der al hast wer op, it steld ik hast niks foar in moane fourt.
    No we wolle jimme efkes in goeie werom reis tawinkje in hoopje jimme soen wer te moetsjen yn It Heitelan.
    It sil wol efkes wennen weze oan e waarmte jir bij us.
    kinne we hope we de plaatsjes besjin en de ferhalen oan jerre.

Jeroen je clubje heeft je gemist, dus als je er weer bent kan het alleen maar beter gaan met ze.

do have e good flyht ; kids

XXXXXXXXXXXX Heit Mem & Bartele

Tags: koh tao, duiken

Jeroen en Marieke

Hola Volgers! Hier een site waar jullie thuisblijvers ons kunnen volgen wanneer wij het kleine kikkerlandje achter ons laten en de wereld aan het bekijken en ontdekken zijn. Na eerst wat citytrips en een uitstapje naar het mooie Malta beginnen we nu aan het echte werk! Thailand, Laos en Cambodja staan op het programma om in 4-weken ontdekt te worden door ons. In deze 4 weken gaan we Bangkok bekijken, Chain-Mai ontdekken, De machtige Mekong rivier bevaren en de Irrawaddy dolfijn proberen te spotten. Ook gaan we een bezoek brengen aan S21 en "The Killing Fields" , het 7de wereldwonder Angkor Wath en als kers op de appelmoes onze PADI halen op Ko Tao

Actief sinds 28 Okt. 2012